понеділок, 4 грудня 2017 р.

Як написати лист святому Миколаю 2017: зразок

На свято Миколая діти з різних країн світу зазвичай пишуть листи. Саме в цей день за однією з легенд святий Миколай по срібній мотузці спускається на землю і відправляється в подорож по всій планеті. Вночі з 18 на 19 грудня добрий дідусь розкладає свої подарунки в черевички, святкові шкарпетки і під подушки всім слухняним дітям. І що цікаво, діти завжди в захопленні від того, наскільки добрий дідусь вгадав їхні бажання.
Для того, щоб святий Миколай вгадав з бажанням, потрібно йому заздалегідь написати листа. Як написати листа святому Миколаю і що в ньому потрібно попросити – хвилює всіх дітей. Існує одна традиція, за якою слід написати листа. Для цього потрібно покласти його на підвіконня і очікувати поки янголятко або інший помічник святого Миколая не забере його і не доставить до потрібного адресата.
Що характерно, писати лист святому Миколаю потрібно заздалегідь, а то звідки ж він зможе дізнатися, що ви побажаєте отримати в якості подарунка.
На початку листа постарайтеся описати свої добрі справи і хороші вчинки за цілий рік. Також не забудьте для таємничого листи зробити своїми руками гарний святковий конверт або ж купити його в магазині. У нього обов’язково покладіть маленьку ялинову гілочку, і нехай цей жест буде вашим «привітом» доброму чарівникові.
Варто відзначити, що для послання свого бажання найкраще написати текст акуратним почерком на гарному папері золотою ручкою. Далі, слідує текст самого опису подарунка, і роз’яснення, чому саме його ти хочеш в цю казкову ніч отримати. Не старайтесь надрукувати текст вашого послання на комп’ютері, тому, що в ньому немає нічого таємничого і загадкового, і швидше за все ваш лист буде проігноровано адресатом.

Зразок написання листа Святому Миколаю

«Здрастуй дорогий святий Миколай! Я дуже радий (а), що ти читаєш мого листа. Протягом усього року я був (а) слухняною дитиною, допомагав (а) мамі прибирати вдома, завжди складав (а) свої іграшки, старанно вчився (лась) читати і писати, добре вчився (лась). Я знаю, що ти добрий чарівник, тому не відмовиш мені в проханні виконати моє заповітне бажання. Моє бажання – отримати на свято конструктор Lego, а я в свою чергу зобов’язуюсь навчитися його правильно складати. Святий Миколай! Виконай, будь ласка, моє заповітне бажання, а я в свою чергу зобов’язуюсь тебе не розчаровувати впродовж цілого року ».

Немає коментарів:

Дописати коментар